Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Wednesday, January 9, 2013

Everything for you dear SPM.

Assalamualaikum  :)

Here I am back! 

Sekolah okay okay je. Ha! Aku nak tunjuk module LK. Gila lawa cover module tu!! But not now la. Next entry nanti aku tunjuk :3 Dapat module je tadi terus buat. Boleh la. Cuma confius sikit2. 

This saturday ada gotong royong kat sekolah. Hias kelas whatever semua tu. So tadi masa PAI kiteorang bincang2 la dengan Ustazah siapa nak kelas itu ini en. Agihkan tugas. Bincang punya bincang. Haniff tak habis2 sebut nama aku. "Ketua Kebersihan Naziela wey!" Dalam hati aku "Ada gak kena tibai sat gi." Donut kat sebelah anep "Asyik naziela je!" Shahadah dah gelak2 "Kalau Naziela Ketua kebersihan, habis semua kena marah. Bersih kelas." Ustazah join gelak gak tu. Apa tugas aku pun aku tak berapa dengar sangat. Yang aku tahu langsir kelas tu nanti kena bawak balik, basuh! 


Today is tuesday. Letih gila okay hari ni. Aku kena rushing dari tuisyen Puan Hamidah ke Prestige. Tuisyen Puan Hamidah 5.00-6.30. Sejarah Sir Shiva 6.30-7.30. Lepas tu stayback Kat prestige sebab subjek Chemistry 9.00-10.00. Memang ikutkan hati rasa malas, nak mengeluh je ni.. Tapi untuk SPM, ku rela berkorban jiwa dan raga. Kehkeh. Jadi di isytiharkan hari selasa jadual aku penuh. No appointment on tuesday! Haha bajet bajet famous.

Extras;

NzEmilia^^



No comments:

Post a Comment