Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Thursday, December 20, 2012

Lepaking!

Peace!



Ye saya lagi~~ Hehe. Saje je gedik nak membanyakkan entry. Lek ah bukan kena bayar pun kalau nak publish. Ok. Let me story morry pasal semalam. Awesome wey aku main bowling dua game! Yay man!! Lepas gian nak main bowling. Thanks Wan(dalam gambar) sebab ajak lepak kat WWM. 

Okay, kami hanya berenam. Ye. Enam je. Aku, Wan, Matre, Idin kecik, Syahmi and Faiq. Sebenarnya ada Izzat and Farisha. Cuma tu la.. Dorang gi dating. Hehe. So, aku pun dating gak ah dengan mamat 5 orang tu. Nampak tak player gila~ Okay, dua game yang kiteorang main tu kan, aku selalu lead. Haha. bangga ni, Abang abang macho kat belakang. Last last tak menang gak aku ni. Cis, First game syahmi menang. Second game Aku and faiq seri. 90. Kalau kat screen tunjuk Matre menang. Padahal salah kira. Dari 75 tetiba tukar 93. Pun boleh. Matre dah bangga dia menang. Hakikatnya tidak ye. Sekian. Haha



Lepas Bowling, kami gi tengok wayang! Hobbit :3 Okay cerita dia best. Cumaaa... 40 minit pertama tu slow gila. Aku macam "HOI CEPATLAH! Aku keluar kang!" Haaaa. Nasib baik cerita dia nak dekat 3 jam. Jadi makanan sejuk beku lah kami dalam cinema tu. hehe Cerita dia adventure gila. Main serang serang. Ngeri gak ok. Aku dengan faiq asyik terkejut je. Haha suspender gila. 

Then kami gi makan kat food court. Aku suruh dorang gi solat. tapi hampeh. Matre, Idin and Syahmi je pergi solat. Wan dah lapar. Dia kata dia Jamak. Suka suka dia je. haha. Masa kat food court Faiq baru perasan dompet dia hilang. Ok. Tercicir mungkin masa dalam panggung wayang tu. Dia pun gi la cari balik. But tak jumpa. Terus aku kata "Haaa tu la tak gi solat lagi. Allah tunjuk la ni jugak. Jangan main main" Dah la banyak gila ok isi dalam tu. IC, duit bagai. Fuhhh nasib la jang. Masa kat food court tu lama gak kami lepak. borak borak gitu. Then teman Wan gi beli A&W. Balik!!! :3

Ha tu la cerita dia. K bai. Esok ambik buku teks kat sekolah :) Rindu sekolah. Puihhh! Sabtu Ahad, Melaka hoi! InsyaAllah.

Extras;


NzEmilia^^

No comments:

Post a Comment