Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Friday, June 7, 2013

Naziela gila

Assalamualaikum!

Holla holli ku beri nama cik kebum cik kebum. Ok. Ini trademark Johan RL. Hehe. Sila anggap saya gila sekarang ni kerana jarum jam menunjukkan 2:45 pagi waktu Malaysia. Gila tak gila padahal dah berpanas gulung roti jala untuk tahlil kat surau tu, waktu macam ni pun tak reti tidur. Well acah la masa gulung roti jala tadi tu ngantuk. Aku pun dengan kepoyonya bedal Nescafe Rich 3 in 1. Dan2 la pulak teringat mamat kat iklan nescafe tu. Cair ok.





"Just a regular guy." dalam erti kata lain "Hanya lelaki biasa." Mehehehe. Mula mula tengok this iklan, khusyuk habis sebab that guy memang Hot gitu. "Hanya lelaki biasa" tang mana pun cek tak tau la. First mesti dia kaya sebab dia bos en. Baju smart, muka suci, kulit licin bagai. Habaq kat cek mana yang biasanya!?!?!?!?!? Ehhh terEmo.

Ok tadi en aku on twitter. Lepas tu ada la kes couple gaduh. Aku kan minah busybody, so aku jalankan misi menStalk orang. Tapi hari ni aku macam baik sikit la sebab sebelum stalk orang tu, aku tweet mintak izin. Tak  pernah lagi kot orang nak stalk pergi mintak izin. Kehkehkeh. Tweet orang gaduh memang kelakar la cerita dia. Marah ye ye en. Aku gelak pun dah serupa macam syaitan yang menghembus api kemarahan kat dorang kot? Hihi. Then bila baca tweet tu aku rasa macam "Ahhhh lelaki memang begitu." siap ada soundtrack tetiba, "Lelakiiii tak guuuuuuunaaa"~ Hahaha.

Disebabkan aku takde kerja (walhal Kerja kursus addmath tak sentuh lagi), aku google la pasal lelaki. Aku dengan tekunnya mencari maklumat cehceh. Aduhaiii lagi buat aku terkekehkekeh ketawa. Ketawa orang beriman katanya! 


"Jangan lukakan hati lelaki kerana mereka akan ingat sampai bila-bila. Lelaki sebenarnya lebih emosi daripada kita. Lelaki kalau sudah sayang, susah bagi mereka mahu melepaskan kamu. Mereka akan benar-benar terguris rasa. Melainkan kamu bernasib malang bertemu lelaki si buaya darat."

Please ah gelak kerana aku rasa ini sungguh kelakar. Bangang tahap dewa pun ada gak. "Kalau dah sayang susah nak lepaskan" Ingat cerita novel ke hapa!?  Lelaki macam tu one in a million la sakai! Ayat last dia pun pedih je. "Melainkan kamu bernasib malang." Sumpah nak kena doh writer dia ni. Jumpa kat parking lot! Wakaka.

Ok sorry saya gila. Salam rindu Ehh :D


NzEmilia :3



No comments:

Post a Comment