Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Tuesday, June 4, 2013

Cuti yang sia sia

Assalamualaikum.

Selamat hari cuti! Hehe. First of all, tahniah siapa yang dapat sambung belajar kat Matriks, Uitm, UIA, Unimas, dan sebagainya. Senior semua dah sambung belajar. Termasuk la pakwe bayangan saya. Hihi. Tahun depan turn aku pula masuk U insyaAllah. Tapi tak tau nak ambik course apa Wahaha. Takde life gila.

Hari ni 4/6/2013. Lebih kurang 10 hari juga la budak budak sekolah bercuti, senang hati. Tapi sakit hati pula mengenangkan lagi 5 hari je cuti! Waaaaaaaaa menangis menangis. Haih memang ikut kan aku prefer sekolah lah daripada cuti. Kalau cuti rasa macam membazir masa. See, dah 10 hari cuti apa tah yang aku buat. Nasib ah ada kelas tambahan 3 hari kat sekolah. Itu pun tak belajar sangat. Kerja kursus Additional Mathematics lagi la tak sentuh langsung. Alasan dia sebab tak tahu nak buat. Hehe Cikgu pun kasi kerja tu masa kiteorang tengah duduk exam. Takde explain satu habuk pun ok. Sedih je rasa :/

And bila cuti ni aku rasa bangang ah sebab tak update blog awal-awal. Topik nak cerita dah ada dah. Tapi nak kembangkan cerita tu je tak de idea. huahuahua. Lepas tu dengan vitamin M yang terlebih banyak ni lagi ah. Tahu tak vitamin M tu apa? Semua orang ada vitamin ni. MALAS. Sikit sikit Malas. Oh please.

Hmmm. Tu jela kot? Haaaaa, Kalau aku rajin aku update lagi. Tu maksudnya aku Malas la. haha kbai :p

Nahhh, pesanan untuk diri sendiri dan anda juga :D

 
NzEmilia^^


No comments:

Post a Comment