Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Tuesday, December 18, 2012

Alhamdulillah, Give thank to Allah ;)

Assalamualaikum!!! 

Aku muncul lagi~~ K, cuti sangat boring. Esok PMR Result! OMG OMG *Gaya minah gedik* Hihi Imran ajak aku gi sekolah esok. Aku ada gak terfikir nak gi usha budak budak tu en. Tapi takde kawan ah. Imran? Puihh Takkan aku dengan dia je. Tak geng ah! :P Result kalau keluar awal takpe gak. Ni pkl 10-11 macam tu. Wan pulak ajak gi WWM. Aku jadi femes jap ah tadi. Selalunya bila dah ramai ajak, last2 aku tak gi mana mana. Tengok la macamana. Kalau diizinkan, aku nak gi dua dua :D Jaga hati kawan namanya :p


And yeah. I passed my computer test!! Alhamdulillah.Tak sia sia tunggu dari pukul 9.30-12.30. Hari ni ramai gila! Masa datang tu num giliran 11... Tengok num giliran aku 74. Manada aku stress :3 Dah la dengan ngantuk lagi.. Fuhh. Then nampak Jajad. Tahu tak siapa jajad? Muhammad Aliff Asjad. Hehe. Sombong betul dia tu. Aku panggil dia buat derk je. Pe lagi en, main tweet tweet je la. Num giliran jajad 84. beza sepuluh je dengan aku. So sweet. ehh Kaitan? lol. Jajad lulus jugak! Dia masuk kejap je. Jawab 9 minit 22 saat. Perhhh gempak. And and! Aku jumpa Kak Amalina. Alaaa yang comel comel tu.  Yang pandai tu. Lama gak aku perhati dia ni. *Ayat cari gaduh*. Lepas kak Ama dah habis test tu baru la aku tegur dia. Sah ah dia tak perhati sekeliling. Aku sure tu kak Ama pun sebab cara dia jalan. So cute so cute. K :p

Sampai disini sahaja la yek. Adik adik yang ambik result esok, oh please jangan nervous. Akak dulu tak nervous pun. Jangan letak harapan yang tinggi. Buat lek je sudah. Bila dah dapat tu jangan nangis sebab kecewa. Nangis sebab terharu, bersyukur, gembira je boleh. Macam akak dulu. Hehe Peace :D

Extras;

NzEmilia^^

2 comments:

  1. Tahniah Naziela!:D

    Seronoknya dia dah dpt lesen memandu!D"x

    *jelesjeles*

    Haha.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Tq Nadia. Baru L je ni. Belum P lagi...

    ReplyDelete