Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Monday, October 17, 2011

Puppet oh puppet .


Ini puppet saya :)

Assalamualaikum readers :)
PUPPET , apa itu puppet ? Mari saya bgtau . Pegi kat google , taip lah PUPPET ye ? Haha . *Langsi :p Puppet tu sejenis anak patung . Yeye je kan aku describe dia . Kira lebih kurang la tu . Alahh , takkan korang tak pernah tgk puppet show kot . So lame -,- 

Tadi kat sekolah , kiteorang form 3 buat puppet . Jahit2 . Sorry to say la . Budak kelas nilam perempuan , ramai takreti jahit . btw ,tak pelik lah zaman skrg ni  perempuan tak reti jahit walaupun benda basic je . Nasib baik aku reti . Berkat abang2 asyik srh jahit seluar dorang yang koyak tu . Hahaha xP 

Kiteorang belajar buat puppet ni daripada Kak Ann . Tapi kiteorang pggl dia and kawan2 dia Cikgu :) Weheee . Dorang ni pelajar UIAM . Maybe kawan2 cikgu Zehan . I think so . Kalau korang nak tgk puppet2 yang cute buatan kak ann , korang lawat la blog dia eh ? *Cewahh , bkn main aku promote . 

Okay , tu je la kot . Cikgu kata esok ada aktiviti best . Masakkk kononnya kita di rimba . Wahwahwah . Menarik untuk ditonton . Haha . Harap2 la best . Excited nyahh x) . Till then , Boboiboyy :D

NzEmilia^^

2 comments:

  1. Haha , budak lelaki buat lagi comel . Kreatif btl dorg tu . siap justin bieber , selena gomez bagai :)

    ReplyDelete