Musibah yang menimpa akan mendekatkan dirimu dengan Allah menyebabkan tanganmu memohon padaNya, air matamu insaf berlinangan. Mengajarmu tentang doa dan harapan, rayuan dan rintihan. Menghilangkan darimu kesombongan dan keangkuhan.

Thursday, November 22, 2012

Form 5 Aku datang~

Assalamualaikum semua! *Muka happy*

Ye, saya comel. hikhik

Hai, hai. Lama tak jumpa. Dah sebulan lebih kot tak update blog. Last entry yang pasal "Aku Pemalas" tu. Sebab tu kot aku terus jadi malas nak update? Hihi. Okay.. Apa khabar Kakak2, Abang2, dan adik2 semua? *Eiii Bajetnya macam ramai yang baca*

Dah nak masuk 3 minggu cuti sekolah.. Budak SPM pun nak habis paper dah. Seronok la dorang lepas ni. Tunggu result je. Boleh melangut kat rumah dah. Budak PLKN kena bersedia pergi PLKN.. Yang nak kerja, pergi cari kerja. Ini kisah budak form 5 2012..

Saya sebagai budak form 5 2013... Sekarang tak rasa cuak lagi la. Tunggu masuk sekolah nanti.. Mesti macam asdfghjk je. Nak kejar balik subjek form 4 tu. Tengok result Akhir Tahun F4 pun teruk. Aku siap gelak lagi. Hehe. *Sekarang boleh la gelak kannn.* Imagine ah aku dapat 1A je. Mathemathics. Kehkeh. Tapi aku still  bangga tengok result mathematics dari ujian 1.. Ujian 1, A 88%, Pertengahan Tahun A- 76%, Ujian 2, A- 75%. Akhir Tahun A 84. Kira okay la tu en A je. Hehehe. *Angkat kening*

Subjek lain tak stabil  ah result dia. Ujian 1 result semua terbaik je. Kimia and  LK dapat A-. Bila masuk pertengahan, result makin down. Huhu. Setiap kali exam mesti ada fail Tapi subjek yg fail tu lain-lain. Dah elok Kimia tak fail, Fizik  yang fail.. Bila Fizik tak fail, kimia pulak yang fail. Aku musykil ! :3

Eh eh, Aku otw ambik lesen motor. Huhu. Motor pun motor la. Nak lesen kete tapi lambat lagi. InsyaAllah la dua minggu lagi kot aku ambik ujian komputer. Padahal sebelum cuti sekolah dah pergi kursus  tu. Nak ambik ujian,, lambat pulak. Ni kes malas nak study bukak buku Memandu tu la -__-" And, doakan aku lulus tau! Hehe :D


  • "Kita lahir dengan otak di dalam tengkorak kepala kita. Sehingga tidak peduli semiskin mana pun kita, kita tetap kaya. Kerana tidak akan ada seorang pun yang dapat mencuri otak kita, fikiran kita dan idea kita. Dan apa yang anda fikirkan dalam otak anda jauh lebih berharga daripada emas dan perhiasan."


NzEmilia^^




No comments:

Post a Comment